Wartości

Kultura organizacyjna zorientowana na Klienta

  • Identyfikujemy się z Klientami, by jak najlepiej zrozumieć ich potrzeby. Cały czas wdrażamy rozwiązania mające na celu poprawę funkcjonowania ich przedsiębiorstw i wzrost satysfakcji z współpracy z nami.

Partnerstwo i lojalność

  • Nie ograniczamy się jedynie do wypełnienia zawartej umowy. Przekazujemy Klientom naszą wiedzę i dajemy wiele usług dodatkowych. Wpływamy również na naszych partnerów biznesowych, a poprzez udoskonalanie łańcucha dostaw, mamy realny wpływ na organizację pracy Klientów.

Odpowiedzialność

  • Działamy z zachowaniem najwyższych standardów etycznych. Monitorujemy parametry środowiskowe oraz czynniki mające wpływ na zdrowie i bezpieczeństwo naszych Pracowników. Działamy zgodnie z najlepszymi praktykami biznesowymi.

Niezawodność

  •     Naszym celem jest "zero defektów" oraz produkcja wg zasady "dobre za pierwszym razem".

Nasi pracownicy

  • Nasi Pracownicy są największym kapitałem firmy. Zależy nam na podnoszeniu ich umiejętności i poszerzaniu wiedzy, dlatego opracowaliśmy bogaty system szkoleń. Dbamy również o przyjazną atmosferę i pozytywne relacje między naszymi Pracownikami, dając im możliwość rozwoju i awansu.

Doskonalenie i innowacyjność

  • Staramy się o ciągłe doskonalenie naszej organizacji. Angażujemy naszych Pracowników do poprawy własnego odcinka pracy na każdym szczeblu, a w rezultacie wspólnego usprawnienia łańcucha przepływu wartości od dostawcy do Klienta.

Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny www.fideltronik.com.pl zostały zainstalowane pliki cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.

Więcej informacji w Polityce cookies